

|
Drága? Olcsó? Kinek? Árképzési módszerek és alkalmazásuk áttekintése, az ár és a fizetési határidő összekapcsolása a vevői és szállítói kapcsolatokban. Eredmény - cash-flow – üzleti siker Mikor elég a cash? A vállalkozás eredménytermelő és cash generáló képességének értékelése, a javítási lehetőségek feltárása – a szervezet sikertényezőinek elemzése és hatása az eredménytermelésre és a cash-flow képződésre, felhasználásra. Miért, eddig nem voltál az? Értékesítési módszertani alapok megerősítése, kereskedelmi és zárási technikák gyakorlása, jelentési és teljesítményértékelési rendszerek megismerése. Kinek legyen jó? A tréningen résztvevő operátor munkatársak megfogalmazzák saját területükön az ügyfélelvárásokat, megismerik a DISC tipológiát, képessé válnak az egyes típusok beazonosítására, tudatosan a nyertes-nyertes helyzetek megteremtésére törekszenek. |
|
Hogyan válasszunk jó munkaerőt, Jó sok pénzzel? A képzés során bemutatjuk a munkaerő kiválasztás modern folyamatát, korszerű kompetenciák meghatározására alapuló, a humán haszonérték elemzésre épülő módszereit. Már az időt is menedzselni kell? Az időgazdálkodás leghatékonyabb stratégiáinak elsajátítása, a halogatás semlegesítése, magasabb életminőség teremtése a stressz csökkentésével, önmegvalósítás. A zsozsó a lényeg, nem a szerelem? A pénzügyi ismeretekben nem vagy kevéssé jártas munkatársak általános képet kapjanak arról, hogy minden gazdasági eseménynek, döntésnek folyamatnak vannak pénzügyi hatásai: befolyásolják az eredményességet és a likviditást. Ez egy csapat? Komolyan? A program során a résztvevők segítsék is egymást, a kölcsönös toleranciát erősítsék, a gyakorlatok során éljék meg az egymásra utaltságot, oldódjanak a személyes konfliktusok, valamint osszák meg egymással a tudást és a best practice-ket. |
|
humán controlling középpontban a mérés A HR kifejezhető pénzben is? A HR mélyebb rétegeit érintő módszerek és a klasszikus humán controlling mellett a munkaerő alkalmazás és képzés hatékonyságának mérésére alkalmas mutatószámok ismertetése. Konfliktuskezelés és tárgyalástechnika Biztos, hogy nincs más megoldás? A konfliktuskezelés a sikeres tárgyalástechnika nyitja. A program során megismerjük saját konfliktuskezelési stílusunkat, és gyakoroljuk az egyes stílusok közötti váltást a tárgyalási folyamat során. Van, aki a más kárán sem akar tanulni? A mindennapi projektmunka és pályázatok során elkerülhető hibák és problémák bemutatása, és az elkerülés módszertana. Szolgáltatói magatartás fejlesztése Néha nehéz elviselni az ügyfeleket? Aaz ügyfelei leggyakrabban a személyes ügyfélszolgálati munkatársaikkal találkoznak, jellemzően ők mutatják a cég „arcát”. Képzésünk célja – a hatékony ügyfélkezelés mellett – az ügyelek bizalmának, elkötelezettségének növelése. |