Értékesítési tréning. Hogyan legyek jó értékesítő?
A workshop trénere
dr. Tóth Gábor tréner, a Multibridge Kft. ügyvezető igazgatója
Időtartam: 5 óra
A képzés célja
- értékesítési módszertani alapok megerősítése,
- kereskedelmi és zárási technikák gyakorlása,
- jelentési és teljesítményértékelési rendszerek megismerése.
Mi a hatékonyság legfőbb mutatója a versenyszférában? Mi az a mutató, ami nélkül minden más tökéletes lehet, mégsem tudunk hosszú távon működni? Ez nem más, mint az értékesítés, és annak volumene.
Eredménye
- a résztvevők megismerkednek az értékesítési módszertani alapokkal,
- megtanulhatják az alapvető kereskedelmi zárástechnikákat,
- megvizsgálhatnak különböző jelentési és értékelési rendszereket.
Tartalma
- kereskedelmi lehetőségek azonosítása;
Az árbevételi előrejelzés alapja mindig az ügyfél büdzséjének és a projekt valószínűségének szorzata, ezért alapvető fontosságú a büdzsé nagyságának és rendelkezésre állásának tisztázása.
- döntéshozói fájó pontok értékelése;
A fájó pontok ismerete akkor hasznos, ha az ügyfél valós igényeit ismerjük meg, és pontosan tudjuk, kik a döntéshozók és a döntés-előkészítők
- az ügyfél minősítése bemutató keretében;
A bemutató során derül ki részleteiben az, hogy az ügyféligény és a termék / szolgáltatás egymásnak megfelel-e.
- ajánlatkészítés, kifogás-kezelés;
Az ajánlat közös értelmezése során azt kell megmutatnunk, hogy az ajánlat miért és hogyan felel meg az előzetesen megállapított költségvetésnek, időzítésnek és igényeknek.
- szerződéstárgyalás és lezárás;
A zárás lépései a haszonérvelés és a kifogáskezelés technikai szintjét jelentik. Az értékesítési ciklus hossza a sikeres záráson, a zárási szakasz minősége pedig az előző négy szakasz minőségén múlik.
Kiknek ajánljuk
A képzést ajánljuk cégvezetőknek, kereskedelmi vezetőknek, kereskedőknek, továbbá minden olyan személynek, aki a termékei, vagy szolgáltatásainak értékesítéséből él, és szeretné megérteni és megtanulni a legfontosabb értékesítési technikákat.