Értékesítési tréning. Hogyan legyek jó értékesítő?

A workshop trénere

dr. Tóth Gábor tréner, a Multibridge Kft. ügyvezető igazgatója

Időtartam: 5 óra


A képzés célja

  • értékesítési módszertani alapok megerősítése,
  • kereskedelmi és zárási technikák gyakorlása,
  • jelentési és teljesítményértékelési rendszerek megismerése.

Mi a hatékonyság legfőbb mutatója a versenyszférában? Mi az a mutató, ami nélkül minden más tökéletes lehet, mégsem tudunk hosszú távon működni? Ez nem más, mint az értékesítés, és annak volumene.


Eredménye

  • a résztvevők megismerkednek az értékesítési módszertani alapokkal,
  • megtanulhatják az alapvető kereskedelmi zárástechnikákat,
  • megvizsgálhatnak különböző jelentési és értékelési rendszereket.

Tartalma

  • kereskedelmi lehetőségek azonosítása;

Az árbevételi előrejelzés alapja mindig az ügyfél büdzséjének és a projekt valószínűségének szorzata, ezért alapvető fontosságú a büdzsé nagyságának és rendelkezésre állásának tisztázása.

  • döntéshozói fájó pontok értékelése;

A fájó pontok ismerete akkor hasznos, ha az ügyfél valós igényeit ismerjük meg, és pontosan tudjuk, kik a döntéshozók és a döntés-előkészítők

  • az ügyfél minősítése bemutató keretében;

A bemutató során derül ki részleteiben az, hogy az ügyféligény és a termék / szolgáltatás egymásnak megfelel-e.

  • ajánlatkészítés, kifogás-kezelés;

Az ajánlat közös értelmezése során azt kell megmutatnunk, hogy az ajánlat miért és hogyan felel meg az előzetesen megállapított költségvetésnek, időzítésnek és igényeknek.

  • szerződéstárgyalás és lezárás;

A zárás lépései a haszonérvelés és a kifogáskezelés technikai szintjét jelentik. Az értékesítési ciklus hossza a sikeres záráson, a zárási szakasz minősége pedig az előző négy szakasz minőségén múlik.


Kiknek ajánljuk

A képzést ajánljuk cégvezetőknek, kereskedelmi vezetőknek, kereskedőknek, továbbá minden olyan személynek, aki a termékei, vagy szolgáltatásainak értékesítéséből él, és szeretné megérteni és megtanulni a legfontosabb értékesítési technikákat.