Konfliktuskezelés és tárgyalástechnika

A workshop trénere

dr. Tóth Gábor tréner, a Multibridge Kft. ügyvezető igazgatója

Időtartam: 5 óra


A képzés célja

A konfliktuskezelés a sikeres tárgyalástechnika nyitja. Akkor van rá szükség, ha a két fél szándékai eltérnek egymástól, és közöttük konfliktus áll fenn. A program során megismerjük saját konfliktuskezelési stílusunkat, és gyakoroljuk az egyes stílusok közötti váltást a tárgyalási folyamat során.


Eredménye

  • megismerjük saját konfliktuskezelési stílusunkat,
  • gyakoroljuk a konfliktuskezelés különböző eszközeit,
  • erősítjük a tárgyalási készségeinket.

Tartalma

  • Bemutatkozás
  • Egy nehéz tárgyalás élménye
  • Személyiségtipológia
  • Könyvesbolt gyakorlat
  • Az értékesítés folyamata
  • Narancsliget
  • Haszonérték-katalógus készítése
  • Konfliktuskezelési stílusok (teszt)
  • Üzleti tárgyalás alapszabályai
  • Kifogás-kezelés
  • Akvárium gyakorlatok
  • Helyzetalapú alku jellemzői
  • Érdekalapú alku jellemzői
  • Kapcsolatápolás
  • Páros beszélgetés – az aktív meghallgatás gyakorlása
  • Tárgyalási terv

A képzést ajánljuk azon partnereinknek, akik

  • a mindennapokban gyakran vesznek részt akár üzleti akár más jellegű tárgyalásokon,
  • gyakran találkoznak olyan helyzetekkel, amelyekben konfliktusokat kell feloldaniuk, megoldaniuk,
  • szeretnének megismerkedni a saját konfliktuskezelő módszereikkel, és megtanulni használni azt
  • szituációs gyakorlatokban szeretnék kipróbálni a megtanultakat