Konfliktuskezelés és tárgyalástechnika
A workshop trénere
dr. Tóth Gábor tréner, a Multibridge Kft. ügyvezető igazgatója
Időtartam: 5 óra
A képzés célja
A konfliktuskezelés a sikeres tárgyalástechnika nyitja. Akkor van rá szükség, ha a két fél szándékai eltérnek egymástól, és közöttük konfliktus áll fenn. A program során megismerjük saját konfliktuskezelési stílusunkat, és gyakoroljuk az egyes stílusok közötti váltást a tárgyalási folyamat során.
Eredménye
- megismerjük saját konfliktuskezelési stílusunkat,
- gyakoroljuk a konfliktuskezelés különböző eszközeit,
- erősítjük a tárgyalási készségeinket.
Tartalma
- Bemutatkozás
- Egy nehéz tárgyalás élménye
- Személyiségtipológia
- Könyvesbolt gyakorlat
- Az értékesítés folyamata
- Narancsliget
- Haszonérték-katalógus készítése
- Konfliktuskezelési stílusok (teszt)
- Üzleti tárgyalás alapszabályai
- Kifogás-kezelés
- Akvárium gyakorlatok
- Helyzetalapú alku jellemzői
- Érdekalapú alku jellemzői
- Kapcsolatápolás
- Páros beszélgetés – az aktív meghallgatás gyakorlása
- Tárgyalási terv
A képzést ajánljuk azon partnereinknek, akik
- a mindennapokban gyakran vesznek részt akár üzleti akár más jellegű tárgyalásokon,
- gyakran találkoznak olyan helyzetekkel, amelyekben konfliktusokat kell feloldaniuk, megoldaniuk,
- szeretnének megismerkedni a saját konfliktuskezelő módszereikkel, és megtanulni használni azt
- szituációs gyakorlatokban szeretnék kipróbálni a megtanultakat