Ügyfélközpontúság - ügyfélszolgálati tréning

Tematika

Tréner

Puskár Ildikó pszichológus, tréner-tanácsadó (HDTeam)

Időtartam: 2 x 7 óra

Helyszín és időpont:

  • Budapest: Multibridge Kft., 1037 Budapest, Bécsi út 324. (LSI) 3. épület I. emelet, egyik időpont: 2016. szeptember 27-28., másik időpont: 2016. október 10-11.
  • céges megrendelés esetén - igény szerint - a cég telephelye

Menetrend

  • Bevezetés
  • Ráhangolódás a közös munkára
  • Ügyfél-szükségletek meghatározása
  • Ügyfélszolgálati munka sikerkritériumai
  • Kommunikációs folyamatmodell
  • A kommunikáció sikerességét befolyásoló tényezők: bejelentkezés
  • A kommunikáció sikerességét befolyásoló tényezők: ráhangolódás
  • A kommunikáció torzulásának okai
  • Befogadó jártasságok, értő figyelem
  • A kommunikáció sikerességét befolyásoló tényezők: konfliktus-helyzetek megoldása
  • Konfliktus-kezelés tükör
  • Hatékony önérvényesítés ügyfél-helyzetekben
  • A kommunikáció sikerességét befolyásoló tényezők: a beszélgetés zárása
  • Egyéni célkitűzés
  • Zárás

Kiknek ajánljuk

  • ügyfélszolgálati munkatársak

Jelentkezés

  • az info[kukac]hdteam.hu e-mail címen,

Részvételi díj

  • 79.000 Ft/fő + ÁFA (tartalmazza a a DISC riportot is)

Kedvezmények

  • Több fő regisztrálása esetén kapható kedvezményekért érdeklődjön az info[kukac]hdteam.hu e-mail címen.