

Ügyfélközpontúság - ügyfélszolgálati tréning
Tréner
Puskár Ildikó pszichológus, tréner-tanácsadó (HDTeam)
Időtartam: 2 x 7 óra
Helyszín és időpont:
- Budapest: Multibridge Kft., 1037 Budapest, Bécsi út 324. (LSI) 3. épület I. emelet, egyik időpont: 2016. szeptember 27-28., másik időpont: 2016. október 10-11.
- céges megrendelés esetén - igény szerint - a cég telephelye
Menetrend
- Bevezetés
- Ráhangolódás a közös munkára
- Ügyfél-szükségletek meghatározása
- Ügyfélszolgálati munka sikerkritériumai
- Kommunikációs folyamatmodell
- A kommunikáció sikerességét befolyásoló tényezők: bejelentkezés
- A kommunikáció sikerességét befolyásoló tényezők: ráhangolódás
- A kommunikáció torzulásának okai
- Befogadó jártasságok, értő figyelem
- A kommunikáció sikerességét befolyásoló tényezők: konfliktus-helyzetek megoldása
- Konfliktus-kezelés tükör
- Hatékony önérvényesítés ügyfél-helyzetekben
- A kommunikáció sikerességét befolyásoló tényezők: a beszélgetés zárása
- Egyéni célkitűzés
- Zárás
Kiknek ajánljuk
- ügyfélszolgálati munkatársak
Jelentkezés
- az info[kukac]hdteam.hu e-mail címen,
Részvételi díj
- 79.000 Ft/fő + ÁFA (tartalmazza a a DISC riportot is)
Kedvezmények
- Több fő regisztrálása esetén kapható kedvezményekért érdeklődjön az info[kukac]hdteam.hu e-mail címen.