Vezetés magasabb szinten - eredményesség emberközpontú módszerekkel

Jellemzője

Egyedi, mert: nem tréning, nem előadás, nem coach, nem terepi munka, nem elmélet, nem gyakorlat, hanem minden együtt, ami az adott szervezet fejlődőséhez éppen kell. Akkor mi is? Szervezetorientált fejlesztés, minőségjavítás humán controlling módszerek alkalmazásával.

A program alapvetései, filozófiája

Emberközpontú és eredmény centrikus, érték alapú gondolkodás, a teljesítő személy maximális tisztelete, vezetői akarat a teljesítmény növelésére, a teljesítmény elv elfogadása, fejlődni, tanulni, dolgozni akaró kollégák alkossák a szervezet gerincét, nulla tolarencia a végrehajtásban, csak a mért eredmény számít, legyen mindenki győztes. A teljesítmény nyújtásával egyidejűleg a bizalom, együttműködés, kialakítása, őszinte, nyílt véleménykimondás a mindennapokban. Mindent, amit lehet, azt mérni kell, ez a teljesítményértékelés alapja, a harmonikus növekedés biztosítása.

Módszere

Cégdiagnózis készítése, melynek alapján közös gondolkodás elindítása, projektek képzése, projektek végrehajtása, visszamérése, ellenőrzése. A projekteket a szervezet munkatársai végzik, ellenőrzéssel, és a munka azonnal beépül a szervezetbe.

Piaci pozicionálása

Minőségi termék, professzionális felhasználóknak, vagy akik azok akarnak lenni (másnak nem ajánlható). Megjegyzés: értékesítéskor ne akarjuk eladni a terméket (Multivezető™), hanem várjuk meg, amíg igényli, hogy be akar lépni a professzionális kkv-k sorába.

Vevőkör

Mindenki, aki az alapvetéseket elfogadja és érdekelt a szervezete fejlesztésében (jellemzően kkv, multik nem)

Alapfeltétel

A terület első számú vezetője legyen szellemi motorja és aktív részese a programnak.

Alkalmazási terület

Iparág független (szolgáltatás, termelés, államigazgatás), szervezeti nagyság, árbevétel stb. nem meghatározó.

Alkalmazott nyelvi környezet

magyar, német, román (anyagok is)

Felhasznált tesztek

Önismeret, csapat, csapatmunka, csapatban a szerep, szerepjátszás, figyelem, EQ, értékrend, felelősségtudat, szervezeten belüli pozicionálás, HR teszt, időgazdálkodás, konfliktus, stressz, vezetés, képesség, hajlandóság, emberismeret, kompromisszum, rugalmasság, SWOT, STEEPLE, elégedettség, változások elfogadása stb…stb…

Felhasznált HC modellek

Minőségmodell, konfliktusmodell, vezetői kompetenciamodell, szervezeti kultúra modell, BSC, életciklus elemzés, értékeke mérése, fluktuáció, folyamatmodell, HR felvételi értékelemzés, HR outsourcing, HR pályázati elemzés, HR stratégiai, HR teszt, humán-befektetési ráta,  humán-controlling (12 modell), képzések megtérülése, kockázatelemzés, komplex szervezeti értékelés, konfliktus térkép, konfliktus elemzés, minőségmodell, szervezeti stratégia (LKM), mutatószámok (43 db), projektmenedzsment modell, belső kultúra mérése (Qiunn teszt), vezetői minősítés (SHK modell),  belső elemzés (SWOT),  külső elemzés (Steeple), szervezeti kultúra (7S modell), költségelemzés, teljesítményértékelés, vezetői készségek, vezetői készségek visszamérése, folyamatmodell, folyamatcontrolling modellje.

Elméleti/gyakorlati témák

Időgazdálkodás, projektmenedzsment, konfliktuskezelés, stressz kezelés, logisztika, minőségmenedzsment, változásmenedzsment, krízismenedzsment,  döntés-döntéselmélet, vezetés, kereskedelem, kapcsolódó kommunikációs modulok.

Jellemző igényelt projektek

Folyamatszervezés, teljesítményértékelés, humánerőforrás kiválasztása, vezetői készségfejlesztés, szervezetoptimalizálás, minőségjavítás, HR fejlesztés, kereskedelem, raktározás, belső együttműködés javítása, CRM kialakítása.

Szakmai területek

Ipar: élelmiszeripar, faipar, textilipar, fémipar. Szolgáltatás: oktatás, gyógyszer nagykereskedelem, gyógyszer kiskereskedelem, (patikák), ingatlan, egészségügy, klf. kis és nagykereskedelem stb. Állami, közösségi szolgáltatások: Önkormányzatok, egyházak. Államigazgatás: Önkormányzatok, minisztériumok és háttérintézményei.

A program minőségellenőrzése

Minden találkozási nap és/vagy mérföldkő után a vezető teljesítésigazolása. Folyamatba épített minőség ellenőrzés: Minden találkozás és/vagy mérföldkő között az adott szervezet munkatársai végzik a projekt által kijelölt feladatokat, melyet a projekt vezetője kötelező jelleggel minősít, és erről az első számú vezetőt folyamatosan tájékoztatja.