Multivezető
2016-03-04 09:41

MULTIVEZETŐ

Mi a Multivezető?

Hatékonyságfejlesztő, minőségjavító, szervezetfejlesztő (de nem tanácsadó)

Jellemzője: Egyedi, mert: nem tréning, nem előadás, nem coach, nem terepi munka, nem elmélet, nem gyakorlat, hanem minden együtt, ami az adott szervezet fejlődőséhez éppen kell. Akkor mi is? Szervezetorientált fejlesztés, minőségjavítás humán controlling módszerek alkalmazásával.

A program alapvetései, filozófiája: emberközpontú és eredmény centrikus, érték alapú gondolkodás, a teljesítő személy maximális tisztelete, vezetői akarat a teljesítmény növelésére, a teljesítmény elv elfogadása, fejlődni, tanulni, dolgozni akaró kollégák alkossák a szervezet gerincét, nulla tolarencia a végrehajtásban, csak a mért eredmény számít, legyen mindenki győztes. A teljesítmény nyújtásával egyidejűleg a bizalom, együttműködés, kialakítása, őszinte, nyílt véleménykimondás a mindennapokban. Mindent, amit lehet, azt mérni kell, ez a teljesítményértékelés alapja, a harmonikus növekedés biztosítása.

 

Módszere: Cégdiagnózis készítése, melynek alapján közös gondolkodás elindítása, projektek képzése, projektek végrehajtása, visszamérése, ellenőrzése. A projekteket a szervezet munkatársai végzik, ellenőrzéssel, és a munka azonnal beépül a szervezetbe.

Piaci pozicionálása: minőségi termék, professzionális felhasználóknak, vagy akik azok akarnak lenni (másnak nem ajánlható). Megjegyzés: értékesítéskor ne akarjuk eladni a terméket (Multivezető™), hanem várjuk meg, amíg igényli, hogy be akar lépni a professzionális kkv-k sorába.

Vevőkör: Mindenki, aki az alapvetéseket elfogadja és érdekelt a szervezete fejlesztésében (jellemzően kkv, multik nem)

Alapfeltétel: A terület első számú vezetője legyen szellemi motorja és aktív részese a programnak.

Alkalmazási terület: Iparág független (szolgáltatás, termelés, államigazgatás), szervezeti nagyság, árbevétel stb. nem meghatározó.

Alkalmazott nyelvi környezet: magyar, német, román (anyagok is)

Felhasznált tesztek: Önismeret, csapat, csapatmunka, csapatban a szerep, szerepjátszás, figyelem, EQ, értékrend, felelősségtudat, szervezeten belüli pozicionálás, HR teszt, időgazdálkodás, konfliktus, stressz, vezetés, képesség, hajlandóság, emberismeret, kompromisszum, rugalmasság, SWOT, STEEPLE, elégedettség, változások elfogadása stb…stb…

Felhasznált HC modellek: minőségmodell, konfliktusmodell, vezetői kompetenciamodell, szervezeti kultúra modell, BSC, életciklus elemzés, értékeke mérése, fluktuáció, folyamatmodell, HR felvételi értékelemzés, HR outsourcing, HR pályázati elemzés, HR stratégiai, HR teszt, humán-befektetési ráta,  humán-controlling (12 modell), képzések megtérülése, kockázatelemzés, komplex szervezeti értékelés, konfliktus térkép, konfliktus elemzés, minőségmodell, szervezeti stratégia (LKM), mutatószámok (43 db), projektmenedzsment modell, belső kultúra mérése (Qiunn teszt), vezetői minősítés (SHK modell),  belső elemzés (SWOT),  külső elemzés (Steeple), szervezeti kultúra (7S modell), költségelemzés, teljesítményértékelés, vezetői készségek, vezetői készségek visszamérése, folyamatmodell, folyamatcontrolling modellje.

Elméleti/gyakorlati témák: Időgazdálkodás, projektmenedzsment, konfliktuskezelés, stressz kezelés, logisztika, minőségmenedzsment, változásmenedzsment, krízismenedzsment,  döntés-döntéselmélet, vezetés, kereskedelem, kapcsolódó kommunikációs modulok.

Jellemző igényelt projektek: Folyamatszervezés, teljesítményértékelés, humánerőforrás kiválasztása, vezetői készségfejlesztés, szervezetoptimalizálás, minőségjavítás, HR fejlesztés, kereskedelem, raktározás, belső együttműködés javítása, CRM kialakítása.

Szakmai területek: ipar: élelmiszeripar, faipar, textilipar, fémipar. Szolgáltatás: oktatás, gyógyszer nagykereskedelem, gyógyszer kiskereskedelem, (patikák), ingatlan, egészségügy, klf. kis és nagykereskedelem stb. Állami, közösségi szolgáltatások: Önkormányzatok, egyházak. Államigazgatás: Önkormányzatok, minisztériumok és háttérintézményei.

A program minőségellenőrzése: Minden találkozási nap és/vagy mérföldkő után a vezető teljesítésigazolása. Folyamatba épített minőség ellenőrzés: Minden találkozás és/vagy mérföldkő között az adott szervezet munkatársai végzik a projekt által kijelölt feladatokat, melyet a projekt vezetője kötelező jelleggel minősít, és erről az első számú vezetőt folyamatosan tájékoztatja.